Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1280031" data-attributes="member: 137869"><p>Min miss. Jag skyller på att jag tar för givet att man vill reflektera per automatik när man skriver en krönika. </p><p></p><p></p><p>Samma här, min miss igen. Jag antar att man är relativt påläst och intresserad av ämnet man skriver en krönika om. Dels för att ta vidare diskussion men också bygga upp åsikter som folk kan relatera till.</p><p></p><p>Helt ok. Alla är inte de som reflekterar. Men man måste också acceptera att folk kommer med kritik och förväntar sig fortsatt diskussion efter en krönika. </p><p></p><p>Nej, syftet var att visa hur <strong>ingen</strong> pratade om <strong>inspiration</strong> 2019. Samt <strong>ingen kritik</strong> mot <strong>konsumtion</strong>.</p><p></p><p>Här sätter du ord på precis vad som du inte lägger märke till och kärnan.</p><p></p><p>Du kan kalla de "mer intresserade" eller som jag skulle kalla det, brist på kunskap.</p><p>Det är självklart att <strong>inspiration </strong>och <strong>konsumtion </strong>i samband med <strong>sociala medier</strong> är en tydlig koppling. Det är inte ens diskussion, det är så självklart att jag måste ärligt få höra dina resonemang hur detta inte har en tydlig koppling? </p><p></p><p>Ett exempel som du kanske förstår bättre, är <strong>psykologi </strong>och <strong>laviner</strong>.</p><p>För de som inte har kunskap låter det som två ämnen helt utan koppling, men vi som vet, vi förstår hur tydliga kopplingarna är.</p><p></p><p></p><p>Har aldrig snackat om några motsägelser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1280031, member: 137869"] Min miss. Jag skyller på att jag tar för givet att man vill reflektera per automatik när man skriver en krönika. Samma här, min miss igen. Jag antar att man är relativt påläst och intresserad av ämnet man skriver en krönika om. Dels för att ta vidare diskussion men också bygga upp åsikter som folk kan relatera till. Helt ok. Alla är inte de som reflekterar. Men man måste också acceptera att folk kommer med kritik och förväntar sig fortsatt diskussion efter en krönika. Nej, syftet var att visa hur [B]ingen[/B] pratade om [B]inspiration[/B] 2019. Samt [B]ingen kritik[/B] mot [B]konsumtion[/B]. Här sätter du ord på precis vad som du inte lägger märke till och kärnan. Du kan kalla de "mer intresserade" eller som jag skulle kalla det, brist på kunskap. Det är självklart att [B]inspiration [/B]och [B]konsumtion [/B]i samband med [B]sociala medier[/B] är en tydlig koppling. Det är inte ens diskussion, det är så självklart att jag måste ärligt få höra dina resonemang hur detta inte har en tydlig koppling? Ett exempel som du kanske förstår bättre, är [B]psykologi [/B]och [B]laviner[/B]. För de som inte har kunskap låter det som två ämnen helt utan koppling, men vi som vet, vi förstår hur tydliga kopplingarna är. Har aldrig snackat om några motsägelser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Tillbaka
Topp