Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1280184" data-attributes="member: 161297"><p>Tack för en välskriven och tänkvärd krönika [USER=80520]@RandoScando[/USER] </p><p></p><p>Jag tänker att ett komplement till att logga ut, vilket absolut kan behövas ibland, är att själv bjuda på innehåll från de där stunderna som är allt annat än perfekta. För att få flödet till att bli lite mer verklighetsanknutet. Frågan är sedan hur algoritmen kommer att vikta de bilderna? Folk kommer säkert att titta på din blue-bird bild 82 millisekunder längre än min med white-out och regn.</p><p></p><p>En liten side note om att följa just skidåkare på Insta är att innehållet skiftar karaktär så här års när sommarvallan åker på. Det går från att huvudsakligen handla om skidåkning till att handla om allt möjligt annat som man kanske inte är riktigt lika intresserad av, som husdjur, kusiners bröllop och semesterbilder. Det sistnämnda kan bli problematiskt när frun norpar ens mobil för att knäppa någon bild, möts av en massa bikinibilder och undrar vad jag egentligen använder Insta till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1280184, member: 161297"] Tack för en välskriven och tänkvärd krönika [USER=80520]@RandoScando[/USER] Jag tänker att ett komplement till att logga ut, vilket absolut kan behövas ibland, är att själv bjuda på innehåll från de där stunderna som är allt annat än perfekta. För att få flödet till att bli lite mer verklighetsanknutet. Frågan är sedan hur algoritmen kommer att vikta de bilderna? Folk kommer säkert att titta på din blue-bird bild 82 millisekunder längre än min med white-out och regn. En liten side note om att följa just skidåkare på Insta är att innehållet skiftar karaktär så här års när sommarvallan åker på. Det går från att huvudsakligen handla om skidåkning till att handla om allt möjligt annat som man kanske inte är riktigt lika intresserad av, som husdjur, kusiners bröllop och semesterbilder. Det sistnämnda kan bli problematiskt när frun norpar ens mobil för att knäppa någon bild, möts av en massa bikinibilder och undrar vad jag egentligen använder Insta till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Tillbaka
Topp