Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1280185" data-attributes="member: 137869"><p>Återigen ett påstående som tyvärr är alldeles för svagt.</p><p>Du har flera möjligheter att svara de andra.</p><p>5 medhåll som du kan utveckla. Eller hur tror du SEO och engagemang skapas? Genom att du ska likea medhålls-inlägg?</p><p></p><p>Sen argumentet att jag dödar all lust till diskussionen är heller inte starkt påstående. </p><p>Du hade flera möjligheter att svara på kommentarer innan du började spåra ur med teorier som du sedan fick äta upp.</p><p></p><p>Något annat som stärker det ovan är att i 3 andra trådar där diskussionen är lite tuffare</p><p>1. 2019 sociala medier </p><p>2. Medelklassens fjällresor under corona</p><p>3. Skidåkare miljöomedvetna</p><p></p><p>Så är det inga problem med någon ”lust”. </p><p></p><p>Det förväntas inte av mig som medlem. </p><p></p><p>Till skillnad från författaren av krönikan och forumvärd som bör skapa engagemang.</p><p></p><p>Men ändå så har jag 1 inlägg där jag ber en utveckla sina tankar och 1 inlägg där jag bjuder in till diskussion om ett ämne någon annan har startat. </p><p></p><p>Återigen klent påstående av dig. </p><p></p><p>Alltid bara haft intresse av att ha diskussion om <strong>inspiration </strong>och <strong>konsumtion </strong>i <strong>sociala medier</strong>.</p><p></p><p>Sidospår är något du verkar lägga mer fokus på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1280185, member: 137869"] Återigen ett påstående som tyvärr är alldeles för svagt. Du har flera möjligheter att svara de andra. 5 medhåll som du kan utveckla. Eller hur tror du SEO och engagemang skapas? Genom att du ska likea medhålls-inlägg? Sen argumentet att jag dödar all lust till diskussionen är heller inte starkt påstående. Du hade flera möjligheter att svara på kommentarer innan du började spåra ur med teorier som du sedan fick äta upp. Något annat som stärker det ovan är att i 3 andra trådar där diskussionen är lite tuffare 1. 2019 sociala medier 2. Medelklassens fjällresor under corona 3. Skidåkare miljöomedvetna Så är det inga problem med någon ”lust”. Det förväntas inte av mig som medlem. Till skillnad från författaren av krönikan och forumvärd som bör skapa engagemang. Men ändå så har jag 1 inlägg där jag ber en utveckla sina tankar och 1 inlägg där jag bjuder in till diskussion om ett ämne någon annan har startat. Återigen klent påstående av dig. Alltid bara haft intresse av att ha diskussion om [B]inspiration [/B]och [B]konsumtion [/B]i [B]sociala medier[/B]. Sidospår är något du verkar lägga mer fokus på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Tillbaka
Topp