Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1280190" data-attributes="member: 80520"><p>Ser vi till responsen på dina inlägg från övriga medlemmar och vilka inlägg som fått "gilla-markeringar" så långt i tråden så verkar det som att majoriteten av övriga som läser tråden delar min bild av situationen. Både gällande vem som är problematisk, vad som förväntas av medlemmar resp. forumvärdar och huruvida du faktiskt ger intryck av att genuint vara intresserad av diskussion eller inte.</p><p></p><p>Som jag sagt förr, det är svårt att komma med så mycket mer input. Att ha någon form av givande diskussion med dig går i nuläget inte. Det du skriver är inte koherent. Det är bara ordsallad och rappakalja alltihop, utan någon som helst sammanhang, med ett och annat fetstilt ord inslängt. Det enda någon kan svara med blir liksom "vad fan pratar du om?". Att döma av din inläggshistorik är det dessutom ett återkommande beteende från din sida som inte verkar bättra på sig något särskilt.</p><p></p><p>Eftersom jag försöker föregå med extra gott exempel, i egenskap av att vara forumvärd (trots att jag skriver det här som medlem, inte som forumvärd), har jag försökt styra dig in på en väg som skulle kunna föra till lite konstruktiv debatt istället för bara säga "tack och hej" och ge upp (en inställning som uppvisats av flertalet andra medlemmar, något jag inte kan påstå att jag klandrar dem för). Tyvärr tar du inte emot det budskapet över huvud taget, utan fortsätter på samma bana.</p><p></p><p>Det är väldigt tråkigt, för du har uppenbarligen väldigt mycket energi och engagemang. Jag tycker bara det är synd att du väljer att lägga den på något destruktivt och nedbrytande istället för att att försöka få till en positiv och ömsesidigt respektfull diskussion.</p><p></p><p>För att sammanfatta:</p><p>[MEDIA=youtube]obEzCg8ITgo:8[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1280190, member: 80520"] Ser vi till responsen på dina inlägg från övriga medlemmar och vilka inlägg som fått "gilla-markeringar" så långt i tråden så verkar det som att majoriteten av övriga som läser tråden delar min bild av situationen. Både gällande vem som är problematisk, vad som förväntas av medlemmar resp. forumvärdar och huruvida du faktiskt ger intryck av att genuint vara intresserad av diskussion eller inte. Som jag sagt förr, det är svårt att komma med så mycket mer input. Att ha någon form av givande diskussion med dig går i nuläget inte. Det du skriver är inte koherent. Det är bara ordsallad och rappakalja alltihop, utan någon som helst sammanhang, med ett och annat fetstilt ord inslängt. Det enda någon kan svara med blir liksom "vad fan pratar du om?". Att döma av din inläggshistorik är det dessutom ett återkommande beteende från din sida som inte verkar bättra på sig något särskilt. Eftersom jag försöker föregå med extra gott exempel, i egenskap av att vara forumvärd (trots att jag skriver det här som medlem, inte som forumvärd), har jag försökt styra dig in på en väg som skulle kunna föra till lite konstruktiv debatt istället för bara säga "tack och hej" och ge upp (en inställning som uppvisats av flertalet andra medlemmar, något jag inte kan påstå att jag klandrar dem för). Tyvärr tar du inte emot det budskapet över huvud taget, utan fortsätter på samma bana. Det är väldigt tråkigt, för du har uppenbarligen väldigt mycket energi och engagemang. Jag tycker bara det är synd att du väljer att lägga den på något destruktivt och nedbrytande istället för att att försöka få till en positiv och ömsesidigt respektfull diskussion. För att sammanfatta: [MEDIA=youtube]obEzCg8ITgo:8[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Tillbaka
Topp