Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1280220" data-attributes="member: 137869"><p>Tack för att du återigen gör bort dig.</p><p></p><p>Den här typen av tänkande ser vi i grupper. </p><p>Livsfarligt om man går på likes som måttstock. </p><p>Bara för ett visst högerparti har extremt mycket likes, betyder inte de att deras åsikter är korrekta.</p><p></p><p>[USER=47541]@centralbyrakraten[/USER] är ute och har lavinföreläsning tillsammans med en grupp. Hela gruppen tänker lavinfarligt förutom Mårten. Men Mårten är den som är problematisk för de som inte förstår bättre. </p><p></p><p></p><p></p><p>Lugnt, du stärker inte din trovärdighet genom pajkastningen.</p><p></p><p>Alla utbildade väntar på att du ska plocka isär mina påstående, men det sker ju inte. </p><p></p><p>Återigen, ett påstående som saknar kraft. </p><p></p><p>Vi ser inga andra medlemmar i tråden ha en diskussion med varandra ens. Finns inga djupare resonemang i tråden.</p><p>Ingen lyfter på ögonbrynen när inga djupare resonemang förs…</p><p></p><p>Användaren som inte ville diskutera med mig har 1 faktors resonemang med endast personlighet. Det är inte tillräckligt för oss som är intresserade. </p><p></p><p>Det som är synd att jag hela tiden behöver påpeka vad jag ville diskutera i tråden. </p><p>Det är inte jag som började med länka teorier eller gifs, din trovärdighet är 0.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1280220, member: 137869"] Tack för att du återigen gör bort dig. Den här typen av tänkande ser vi i grupper. Livsfarligt om man går på likes som måttstock. Bara för ett visst högerparti har extremt mycket likes, betyder inte de att deras åsikter är korrekta. [USER=47541]@centralbyrakraten[/USER] är ute och har lavinföreläsning tillsammans med en grupp. Hela gruppen tänker lavinfarligt förutom Mårten. Men Mårten är den som är problematisk för de som inte förstår bättre. Lugnt, du stärker inte din trovärdighet genom pajkastningen. Alla utbildade väntar på att du ska plocka isär mina påstående, men det sker ju inte. Återigen, ett påstående som saknar kraft. Vi ser inga andra medlemmar i tråden ha en diskussion med varandra ens. Finns inga djupare resonemang i tråden. Ingen lyfter på ögonbrynen när inga djupare resonemang förs… Användaren som inte ville diskutera med mig har 1 faktors resonemang med endast personlighet. Det är inte tillräckligt för oss som är intresserade. Det som är synd att jag hela tiden behöver påpeka vad jag ville diskutera i tråden. Det är inte jag som började med länka teorier eller gifs, din trovärdighet är 0. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Tillbaka
Topp