Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Ständigt dessa ankarliftar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DirtyPigeon" data-source="post: 1184336" data-attributes="member: 131550"><p>Bjuder på mitt lifthistoria.</p><p>Tryvann - Oslo 2011 (jag 26år ung då)</p><p>Sitter ensam i en (trøg) ankarlift.</p><p>Tycker att det ær en bra idé att træna balans i liften genom att sick-sacka på en sida, ett ben i taget.</p><p>Enda till BAM .. kanten hugger till i snøn och jag faceplantar ganska hårt men håller kvar liften med en hand.</p><p>Coolingen som balanserar har precis skæmt ut sig så det gør ont i sjælen samtidigt som jag hør några skratt från personerna bakom mig.</p><p>Var bara att hålla i sig i ca. 20m till det att en øppning i staketet kom och jag kunde mindre graciøst åka ner igen.</p><p></p><p>Mera lifthistorier till folket</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DirtyPigeon, post: 1184336, member: 131550"] Bjuder på mitt lifthistoria. Tryvann - Oslo 2011 (jag 26år ung då) Sitter ensam i en (trøg) ankarlift. Tycker att det ær en bra idé att træna balans i liften genom att sick-sacka på en sida, ett ben i taget. Enda till BAM .. kanten hugger till i snøn och jag faceplantar ganska hårt men håller kvar liften med en hand. Coolingen som balanserar har precis skæmt ut sig så det gør ont i sjælen samtidigt som jag hør några skratt från personerna bakom mig. Var bara att hålla i sig i ca. 20m till det att en øppning i staketet kom och jag kunde mindre graciøst åka ner igen. Mera lifthistorier till folket [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Ständigt dessa ankarliftar
Tillbaka
Topp