Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Ständigt dessa ankarliftar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anton-Lind" data-source="post: 1184339" data-attributes="member: 84164"><p>För ca 10 år sedan åkte jag ett par ankarliftar framför min yngre bror på Kläppens baksida (Falken liftarna). Ungefär 150 meter innan toppen skulle vi kliva av för att grilla. Jag kliver av och ställer mig med resten av gänget och väntar på min bror. Vi ser honom komma upp för krönet och när han ska släppa bygeln fastnar den i hans jacka varpå en kompis skriker att nån måste hjälpa honom, så en annan kompis springer efter honom den snabbaste vägen (korsar terrängen som ej är pistad). 5 meter senare står han med snö upp till låren medan min bror släpas med ytterligare 50 meter... Till råga på allt så finns det hela inspelat på en DV-kassett någonstans!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anton-Lind, post: 1184339, member: 84164"] För ca 10 år sedan åkte jag ett par ankarliftar framför min yngre bror på Kläppens baksida (Falken liftarna). Ungefär 150 meter innan toppen skulle vi kliva av för att grilla. Jag kliver av och ställer mig med resten av gänget och väntar på min bror. Vi ser honom komma upp för krönet och när han ska släppa bygeln fastnar den i hans jacka varpå en kompis skriker att nån måste hjälpa honom, så en annan kompis springer efter honom den snabbaste vägen (korsar terrängen som ej är pistad). 5 meter senare står han med snö upp till låren medan min bror släpas med ytterligare 50 meter... Till råga på allt så finns det hela inspelat på en DV-kassett någonstans! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Ständigt dessa ankarliftar
Tillbaka
Topp