Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Kungsörnar viktigare än en ny skidort i Örndalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nameless" data-source="post: 1206290" data-attributes="member: 149948"><p>Ursäkta men förnekar du exempelvis polisens existens? Förnekar du statens orättfärdiga våldsmonopol? Jag förstår inte riktigt vad det är som jag skulle behöva underbygga, eftersom allt som jag skrivit är så självklart.</p><p></p><p>I det här fallet är ondskan dessutom relevant på ett skidforum, eftersom det får konsekvenser för skidindustrin. Sedan är det dessutom klart att en frihetligt sinnad person blir provocerad utav skribenter som talar negativt om kapitalister, som om de vore något annat än hjältar i denna värld. Ständigt bespottade och ständigt utan anledning. Hur kommer det sig att en sådan vänsterjargong behöver finnas på ett skidforum?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nameless, post: 1206290, member: 149948"] Ursäkta men förnekar du exempelvis polisens existens? Förnekar du statens orättfärdiga våldsmonopol? Jag förstår inte riktigt vad det är som jag skulle behöva underbygga, eftersom allt som jag skrivit är så självklart. I det här fallet är ondskan dessutom relevant på ett skidforum, eftersom det får konsekvenser för skidindustrin. Sedan är det dessutom klart att en frihetligt sinnad person blir provocerad utav skribenter som talar negativt om kapitalister, som om de vore något annat än hjältar i denna värld. Ständigt bespottade och ständigt utan anledning. Hur kommer det sig att en sådan vänsterjargong behöver finnas på ett skidforum? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Kungsörnar viktigare än en ny skidort i Örndalen
Tillbaka
Topp