Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Kvalet på NM i Riksgränsen avgjort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fabianomne" data-source="post: 1230301" data-attributes="member: 94980"><p>Frågan är ju om inte Sverres frånvaro från SBMC har sträckt sig så pass länge att hans tidigare år preskriberas, och att han således kan anses vara årets rookie, och ta hem det priset? Om inte så måste det omedelbart införas ett pris för den galningens bravader, för det är fan det coolaste jag sett från NM någonsin. Och om inte det går...</p><p></p><p>...Vore det otänkbart att införa ett pris för årets starkaste ben? Typ, "Årets Gluteus Maximus"</p><p></p><p>Hatten -> Av</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fabianomne, post: 1230301, member: 94980"] Frågan är ju om inte Sverres frånvaro från SBMC har sträckt sig så pass länge att hans tidigare år preskriberas, och att han således kan anses vara årets rookie, och ta hem det priset? Om inte så måste det omedelbart införas ett pris för den galningens bravader, för det är fan det coolaste jag sett från NM någonsin. Och om inte det går... ...Vore det otänkbart att införa ett pris för årets starkaste ben? Typ, "Årets Gluteus Maximus" Hatten -> Av [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Kvalet på NM i Riksgränsen avgjort
Tillbaka
Topp