Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Kvitfjell – litet men naggande gott
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jernevi" data-source="post: 1161353" data-attributes="member: 54607"><p>Kvitfjell är faktiskt över för väntan. var där v. 14 förra året, ganska sent men ändå väldigt bra. Inte en enda i backen och såg man någon i liftkön trodde man att något måste ha hänt. Var där med ett gäng polare och bodde på basecamp, då jag vunnit resan av freeride. Var en riktigt härlig skidresa och det får jag tacka freeride för. tack som fan.. absolut värt ett besök!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jernevi, post: 1161353, member: 54607"] Kvitfjell är faktiskt över för väntan. var där v. 14 förra året, ganska sent men ändå väldigt bra. Inte en enda i backen och såg man någon i liftkön trodde man att något måste ha hänt. Var där med ett gäng polare och bodde på basecamp, då jag vunnit resan av freeride. Var en riktigt härlig skidresa och det får jag tacka freeride för. tack som fan.. absolut värt ett besök! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Kvitfjell – litet men naggande gott
Tillbaka
Topp