Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Långtidstest av telisbindningen 7tm Power
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stephanie74" data-source="post: 1148121" data-attributes="member: 76601"><p>Hej Mattias Unander och andra 7tm power entusiaster!</p><p>Jag är en 170 lång 62 kg tung tjej som bor och åker skidor i alperna on och offpist ca 35dgr per år. Jag åker avancerat men ej superaggresivt. Tror ni 7 tm power bindningen kan va ngt för mig ??? Skidmått 119-78-105 (k2 schei devil). Jag går ej toppturer längre pgr av skada så jag behöver ej uppför finesser.</p><p>Bästa Hälsningar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stephanie74, post: 1148121, member: 76601"] Hej Mattias Unander och andra 7tm power entusiaster! Jag är en 170 lång 62 kg tung tjej som bor och åker skidor i alperna on och offpist ca 35dgr per år. Jag åker avancerat men ej superaggresivt. Tror ni 7 tm power bindningen kan va ngt för mig ??? Skidmått 119-78-105 (k2 schei devil). Jag går ej toppturer längre pgr av skada så jag behöver ej uppför finesser. Bästa Hälsningar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Långtidstest av telisbindningen 7tm Power
Tillbaka
Topp