Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Le Grand Serre Chevalier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowjunkie" data-source="post: 1182140" data-attributes="member: 38201"><p>Bra artikel! Själv har jag ett slags hatkärlek till Serre. När jag var där första gången fick vi sjukt med snö så jag fick konstiga förväntningar som aldrig har infriats sedan dess. Har inte gjort någon säsong där, men gjort fyra fem resor dit under åren. Jag har varit där i januari, februari och mars. Har tyvärr blivit besviken på snöförhållandena varje gång sedan första resan. Men är man som jag puderjägare så finns det bättre alternativ. Oddsen för nysnö är väl sisådär med mer än 300 soldagar per år. Men varje gång jag åkt dit har jag drömt om att den här resan så kommer dumpet. Drömmen lever kvar, för jag vet hur fint det är då. Fina berg och härlig atmosfär hittar man i alla fall i Serre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowjunkie, post: 1182140, member: 38201"] Bra artikel! Själv har jag ett slags hatkärlek till Serre. När jag var där första gången fick vi sjukt med snö så jag fick konstiga förväntningar som aldrig har infriats sedan dess. Har inte gjort någon säsong där, men gjort fyra fem resor dit under åren. Jag har varit där i januari, februari och mars. Har tyvärr blivit besviken på snöförhållandena varje gång sedan första resan. Men är man som jag puderjägare så finns det bättre alternativ. Oddsen för nysnö är väl sisådär med mer än 300 soldagar per år. Men varje gång jag åkt dit har jag drömt om att den här resan så kommer dumpet. Drömmen lever kvar, för jag vet hur fint det är då. Fina berg och härlig atmosfär hittar man i alla fall i Serre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Le Grand Serre Chevalier
Tillbaka
Topp