Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Lika barn leka bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 1179083" data-attributes="member: 74439"><p>Även om jag håller med om att det inte finns någon anledning till varför kvinnor inte skulle kunna prestera på samma nivå som männen i den här sporten så tycker jag ändå att det är viktigt att lyfta fram att det faktiskt rör sig om ett önskemål ifrån de aktiva själva! Här tycker jag att arrangörerna har ett ansvar att lyssna på sina deltagare och anpassa sig därefter. När de aktiva uttrycker en önskan om att förändra banorna för att höja säkerheten så bör man lyssna, även om man är så pass jämställd att man tycker att de har fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 1179083, member: 74439"] Även om jag håller med om att det inte finns någon anledning till varför kvinnor inte skulle kunna prestera på samma nivå som männen i den här sporten så tycker jag ändå att det är viktigt att lyfta fram att det faktiskt rör sig om ett önskemål ifrån de aktiva själva! Här tycker jag att arrangörerna har ett ansvar att lyssna på sina deltagare och anpassa sig därefter. När de aktiva uttrycker en önskan om att förändra banorna för att höja säkerheten så bör man lyssna, även om man är så pass jämställd att man tycker att de har fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Lika barn leka bäst?
Tillbaka
Topp