Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] LIVE: Red Bull Playstreets
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hkn" data-source="post: 1162168" data-attributes="member: 7851"><p>Viggor, du skrev: "Tråkigt på sitt sätt att dom lågger tävlingen i Badgastein där dom har sämst park..."</p><p></p><p>Har du överhuvudtaget kollat Playstreets? Tävlingen är väl så långt från 'park' som man kan komma? De drar ju banan över gator och hustak. </p><p></p><p>Det är precis som JtoB sa; det här bidrar till att göra sporten känd. Eventet drar galet stor publik och banan är rätt så spektakulär om du frågar mig. Att den sedan inte har så mycket med vanlig slopestyle att göra... what the heck. Sporten behöver den här sortens grejor. Vi kan ju inte gärna dissa city- och stadiontävlingar för att de inte går på riktiga berg.</p><p></p><p>Mina 50 cent.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hkn, post: 1162168, member: 7851"] Viggor, du skrev: "Tråkigt på sitt sätt att dom lågger tävlingen i Badgastein där dom har sämst park..." Har du överhuvudtaget kollat Playstreets? Tävlingen är väl så långt från 'park' som man kan komma? De drar ju banan över gator och hustak. Det är precis som JtoB sa; det här bidrar till att göra sporten känd. Eventet drar galet stor publik och banan är rätt så spektakulär om du frågar mig. Att den sedan inte har så mycket med vanlig slopestyle att göra... what the heck. Sporten behöver den här sortens grejor. Vi kan ju inte gärna dissa city- och stadiontävlingar för att de inte går på riktiga berg. Mina 50 cent. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] LIVE: Red Bull Playstreets
Tillbaka
Topp