Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Mer snö i Stryn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skare" data-source="post: 1189106" data-attributes="member: 33054"><p>Kan ju tilläggas att skidcentret själva har tagit bort snön de sista 50 metrarna. Chansen att de öppnar väldigt snart är god. <a href="http://www.friflyt.no/Ski/Stoppet-broeytinga-Aaboen-forbannet-paa-vegvesenet#.VWRlQqxe0wA.facebook" target="_blank">http://www.friflyt.no/Ski/Stoppet-broeytinga-Aaboen-forbannet-paa-vegvesenet#.VWRlQqxe0wA.facebook</a></p><p>Det är nästan som att jag håller på att slinta till på tangentbordet och skriver om inkompetenta norrmän, som inte lyckas få till vägen, liften, mobiltäckningen, men som tur var är jag så sjukt PK att jag enbart hejar på i deras strävan att driva en av mina favoritskidanläggningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skare, post: 1189106, member: 33054"] Kan ju tilläggas att skidcentret själva har tagit bort snön de sista 50 metrarna. Chansen att de öppnar väldigt snart är god. [URL]http://www.friflyt.no/Ski/Stoppet-broeytinga-Aaboen-forbannet-paa-vegvesenet#.VWRlQqxe0wA.facebook[/URL] Det är nästan som att jag håller på att slinta till på tangentbordet och skriver om inkompetenta norrmän, som inte lyckas få till vägen, liften, mobiltäckningen, men som tur var är jag så sjukt PK att jag enbart hejar på i deras strävan att driva en av mina favoritskidanläggningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Mer snö i Stryn
Tillbaka
Topp