Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Monoski: There can be only one
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hubbe-com" data-source="post: 1157820" data-attributes="member: 84663"><p>kul å se. pensionerade min mono i slutet av 80. började med snowboard - så där kul. i början på 90 så gjorde jag en mono av en snowboard med bra midja. lite trix å få fast bindningarna, men det funkade efter lite test med genomgående skruv. har den fortfarande kvar å åker på den. är ruskigt snabb å ger grym carving känsla. inga fula sladd svängar utan bara mkt kärlek. det är många som tittat snett i liften men som fått spö i backen! haha! den har det som snowboarden inte har: dvs hela tyngden på mitten där det skär samt bara ett skär istället för två som på skidor. dvs mer carving än så blir det inte. bara å gasa å lägga sej. Egentligen är det lite konstigt att inte fler gjort egna för de som testat tycker det är kul när de lärt sej. det är som med allt - bara å våga stå på. gjorde för två år sedan en till min son på 10 som tyckte att det var sådär å åka snowboard... ta nu å lossa lite gamla skidbindningar å fäst upp på en avdankad bräda å testa. det är riktigt bra. ride on /hubbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hubbe-com, post: 1157820, member: 84663"] kul å se. pensionerade min mono i slutet av 80. började med snowboard - så där kul. i början på 90 så gjorde jag en mono av en snowboard med bra midja. lite trix å få fast bindningarna, men det funkade efter lite test med genomgående skruv. har den fortfarande kvar å åker på den. är ruskigt snabb å ger grym carving känsla. inga fula sladd svängar utan bara mkt kärlek. det är många som tittat snett i liften men som fått spö i backen! haha! den har det som snowboarden inte har: dvs hela tyngden på mitten där det skär samt bara ett skär istället för två som på skidor. dvs mer carving än så blir det inte. bara å gasa å lägga sej. Egentligen är det lite konstigt att inte fler gjort egna för de som testat tycker det är kul när de lärt sej. det är som med allt - bara å våga stå på. gjorde för två år sedan en till min son på 10 som tyckte att det var sådär å åka snowboard... ta nu å lossa lite gamla skidbindningar å fäst upp på en avdankad bräda å testa. det är riktigt bra. ride on /hubbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Monoski: There can be only one
Tillbaka
Topp