Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] När kvällspressen satte tänderna i slopestylelandslaget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1147836" data-attributes="member: 161446"><p>Nä Aftonbladet & Expressen är sedan många, många år tillbaka inte bättre än Hänt i Veckan, bara massa sensations"journalistik" för att kränga sin blaska.</p><p>Henrik var ju skadad, skulle han spottat blod på dom eller? Så vem bryr sig vad dom tycker öht? Inte jag iaf.</p><p></p><p>Jag bryr mig inte ett jota om vad s.k. "sportjournalister" tycker. Ett gäng soffpotatisar vars karriär består i att såga idrottskvinnor och män, när dom själva aldrig har presterat något annat än massa elaka åsikter om andra. Fjäskar när det går bra, sågar när det blir silver.</p><p>Det var länge sedan jag kroknade. Framförallt när dom kallar OS-silver för fiasko och sågar prestationen. Tänk er själva, lilla Sverige i världen, ska tydligen självfallet vara bäst i världen på allt, annars är man en misslyckad idrottare...? Det är alltid "vi" när det blir vinst, det är alltid "dom" när det blir sämre. Världsmästare i åsikter kan alla vara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1147836, member: 161446"] Nä Aftonbladet & Expressen är sedan många, många år tillbaka inte bättre än Hänt i Veckan, bara massa sensations"journalistik" för att kränga sin blaska. Henrik var ju skadad, skulle han spottat blod på dom eller? Så vem bryr sig vad dom tycker öht? Inte jag iaf. Jag bryr mig inte ett jota om vad s.k. "sportjournalister" tycker. Ett gäng soffpotatisar vars karriär består i att såga idrottskvinnor och män, när dom själva aldrig har presterat något annat än massa elaka åsikter om andra. Fjäskar när det går bra, sågar när det blir silver. Det var länge sedan jag kroknade. Framförallt när dom kallar OS-silver för fiasko och sågar prestationen. Tänk er själva, lilla Sverige i världen, ska tydligen självfallet vara bäst i världen på allt, annars är man en misslyckad idrottare...? Det är alltid "vi" när det blir vinst, det är alltid "dom" när det blir sämre. Världsmästare i åsikter kan alla vara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] När kvällspressen satte tänderna i slopestylelandslaget
Tillbaka
Topp