Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nu öppnar (skid)världen igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="duelago" data-source="post: 1253406" data-attributes="member: 120473"><p>I Österrike är det faktiskt lite hårdare sen 1 Feb. Covid-bevisen gäller numera bara i 180 dagar sen senaste sprutan. För många innebär detta att de måste ha 3 sprutor för att kunna åka lift.</p><p></p><p>Det krävs dock inte PCR-test längre om man har tre sprutor och reglerna ska lättas upp typ 18 feb.</p><p></p><p></p><p>Källa: Jag säsongar i Saalbach och mitt liftkort slutade funka 1 feb.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="duelago, post: 1253406, member: 120473"] I Österrike är det faktiskt lite hårdare sen 1 Feb. Covid-bevisen gäller numera bara i 180 dagar sen senaste sprutan. För många innebär detta att de måste ha 3 sprutor för att kunna åka lift. Det krävs dock inte PCR-test längre om man har tre sprutor och reglerna ska lättas upp typ 18 feb. Källa: Jag säsongar i Saalbach och mitt liftkort slutade funka 1 feb. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nu öppnar (skid)världen igen
Tillbaka
Topp