Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nu öppnar (skid)världen igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jossejoh" data-source="post: 1253414" data-attributes="member: 180982"><p>Aha, det är precis den lilla ändringen som vore önskvärd. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":cool:" title="Cool :cool:" data-smilie="6"data-shortname=":cool:" /> Flera angränsande länder har ju också "sportlov" som börjar redan vecka 7, så säkerligen fler som kommer få problem med 2G+ regeln om den inte slopas. Tack för svar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt="(y)" title="Thumbs up (y)" data-smilie="22"data-shortname="(y)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jossejoh, post: 1253414, member: 180982"] Aha, det är precis den lilla ändringen som vore önskvärd. :cool: Flera angränsande länder har ju också "sportlov" som börjar redan vecka 7, så säkerligen fler som kommer få problem med 2G+ regeln om den inte slopas. Tack för svar (y) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nu öppnar (skid)världen igen
Tillbaka
Topp