Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nu öppnar (skid)världen igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sektor" data-source="post: 1253428" data-attributes="member: 154981"><p>Är också i österrike, lånade ut min QR kod till min kompis när hans liftkort sluta fungera. Det är ganska larvigt att det ska vara så hårt med dem kollar inte ens namnet på liftkort/legitimation/liftkort stämmer överrens. Sen kan man ju dra in till Innsbruck och ta den tredje sprutan om man vill det.</p><p></p><p>Sen vill jag också¨tillägga att det är dålig timing att inte åka skidor just nu för det är himmelska förhållanden nu på många ställen i Österrike</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sektor, post: 1253428, member: 154981"] Är också i österrike, lånade ut min QR kod till min kompis när hans liftkort sluta fungera. Det är ganska larvigt att det ska vara så hårt med dem kollar inte ens namnet på liftkort/legitimation/liftkort stämmer överrens. Sen kan man ju dra in till Innsbruck och ta den tredje sprutan om man vill det. Sen vill jag också¨tillägga att det är dålig timing att inte åka skidor just nu för det är himmelska förhållanden nu på många ställen i Österrike [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nu öppnar (skid)världen igen
Tillbaka
Topp