Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny expresslift i Hemsedal – SkiStar investerar ytterligare 598 miljoner till nästa säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1282030" data-attributes="member: 120579"><p>Årets säsong 2023 har varit riktigt snörik. Under dom senaste 13 åren som jag besökt Hemsedal i snitt 2ggr / säsong så rankar jag årets säsong som den näst snörikaste. För 7-8 år sen va det en vinter med mer snö. Bortser man från fjolåret så skulle jag säga att det är väldigt snösäkert. Öppnar normalt i slutet av november och kör fram till 1 maj. Hur många svenska orter har öppet till 1 maj? Liften kommer att avlasta barnområdet rejält. Tycker det är synd att man skrotar 4 stolen Holdeskarsheisen, den stänger sällan vid blåsigt väder och man kan nå lite åkning vid busväder. Mer spännande på sikt är väl projekten där man binder ihop centrum och framförallt gummiskogen. Kan man bevara delar av gummiskogen så kommer den satsningen bli magisk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1282030, member: 120579"] Årets säsong 2023 har varit riktigt snörik. Under dom senaste 13 åren som jag besökt Hemsedal i snitt 2ggr / säsong så rankar jag årets säsong som den näst snörikaste. För 7-8 år sen va det en vinter med mer snö. Bortser man från fjolåret så skulle jag säga att det är väldigt snösäkert. Öppnar normalt i slutet av november och kör fram till 1 maj. Hur många svenska orter har öppet till 1 maj? Liften kommer att avlasta barnområdet rejält. Tycker det är synd att man skrotar 4 stolen Holdeskarsheisen, den stänger sällan vid blåsigt väder och man kan nå lite åkning vid busväder. Mer spännande på sikt är väl projekten där man binder ihop centrum och framförallt gummiskogen. Kan man bevara delar av gummiskogen så kommer den satsningen bli magisk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny expresslift i Hemsedal – SkiStar investerar ytterligare 598 miljoner till nästa säsong
Tillbaka
Topp