Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny fyrstolslift i Branäs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jp-Mansson" data-source="post: 1185716" data-attributes="member: 89957"><p>Kan förstå vad</p><p> [USER=68900]@AndersCederholm69[/USER] menar faktiskt. Va själv där och åkte två veckor i början på februari i år och då var de plusgrader, regn och april/maj slask. Då tänkte jag själv också ett extra varv på klimatfrågorna, om det fortsätter sådär några säsonger till så ser inte framtiden ljus ut för de södra skidanläggningar. </p><p></p><p>Men något som jag tycker Branäs ska satsa mer på för att kunna locka dit ännu fler gäster är att få upp en ordentlig park med rails, röda hopp m.m. En bra riktig park skulle nog gynna Branäs skulle jag tro.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jp-Mansson, post: 1185716, member: 89957"] Kan förstå vad [USER=68900]@AndersCederholm69[/USER] menar faktiskt. Va själv där och åkte två veckor i början på februari i år och då var de plusgrader, regn och april/maj slask. Då tänkte jag själv också ett extra varv på klimatfrågorna, om det fortsätter sådär några säsonger till så ser inte framtiden ljus ut för de södra skidanläggningar. Men något som jag tycker Branäs ska satsa mer på för att kunna locka dit ännu fler gäster är att få upp en ordentlig park med rails, röda hopp m.m. En bra riktig park skulle nog gynna Branäs skulle jag tro. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny fyrstolslift i Branäs
Tillbaka
Topp