Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny lavinutrustning upprör
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1179778" data-attributes="member: 14475"><p>Recco för mig är något som hjälper till att hitta döda kroppar. Detta görs även bra med hund. Sen tycker jag att det är skamligt hur klädföretagen gör reklam för att de har Recco i kläderna.</p><p></p><p>Ett gäng med dessa på sig har ju lika stor chans att hitta varandra som om de haft Recco!</p><p>Om de sen har tur och någon/några andra med transciver, spade och sond kommer, ja, då är det tur!</p><p></p><p>centralbyrakraten</p><p>Har hört att ingen någonsin blivit hittat levande med hjälp av Recco, det kan väl inte stämma eller?</p><p>Och ungefär hur snabbt brukar folk bli uppgrävda pga Recco? något snitt eller vad du gissar att det skulle ta i Åre? och skulle inte hund göra det bättre?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1179778, member: 14475"] Recco för mig är något som hjälper till att hitta döda kroppar. Detta görs även bra med hund. Sen tycker jag att det är skamligt hur klädföretagen gör reklam för att de har Recco i kläderna. Ett gäng med dessa på sig har ju lika stor chans att hitta varandra som om de haft Recco! Om de sen har tur och någon/några andra med transciver, spade och sond kommer, ja, då är det tur! centralbyrakraten Har hört att ingen någonsin blivit hittat levande med hjälp av Recco, det kan väl inte stämma eller? Och ungefär hur snabbt brukar folk bli uppgrävda pga Recco? något snitt eller vad du gissar att det skulle ta i Åre? och skulle inte hund göra det bättre? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny lavinutrustning upprör
Tillbaka
Topp