Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny lift och nedfart i Hemavan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="O_lundberg" data-source="post: 1170940" data-attributes="member: 40594"><p>Nojlas, nu vet jag inte riktigt exakt var dom ska bygga liften. Men jag får samma uppfattning. Möjligtvis kanske det blir lite lättare att gå upp för Mortstoppen. Men det är en riktigt flack tur, gick själv där i vintras. Det är någon timmes gång för riktigt flack åkning. Men Hemavans liftsystem är ju mer ett familjeområde.</p><p></p><p>Ska du ha friåkning så är det kobåset som gäller, och då finns ju redan kungsliften där.</p><p></p><p>Som sagt, ur friåkningsynvinkel tvivlar jag att den tillför så mycket. Men då tillför väl friåkare kanske inte så mycket pengar heller, det är väl mer barnfamiljer osv antar jag.</p><p></p><p>Men alltid kul då det investeras!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="O_lundberg, post: 1170940, member: 40594"] Nojlas, nu vet jag inte riktigt exakt var dom ska bygga liften. Men jag får samma uppfattning. Möjligtvis kanske det blir lite lättare att gå upp för Mortstoppen. Men det är en riktigt flack tur, gick själv där i vintras. Det är någon timmes gång för riktigt flack åkning. Men Hemavans liftsystem är ju mer ett familjeområde. Ska du ha friåkning så är det kobåset som gäller, och då finns ju redan kungsliften där. Som sagt, ur friåkningsynvinkel tvivlar jag att den tillför så mycket. Men då tillför väl friåkare kanske inte så mycket pengar heller, det är väl mer barnfamiljer osv antar jag. Men alltid kul då det investeras! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny lift och nedfart i Hemavan
Tillbaka
Topp