Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny surfexpert på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AdamForslund" data-source="post: 1157441" data-attributes="member: 84400"><p>Tack för den komplimangen JakobJ. Backman är en hjälte och jag har hans megahopp från Gränsen som sparade favoriter på youtube.</p><p></p><p>Backmans motsvarighet i surfing måste nog vara Rob Machado som också har en skön stil på brädan.</p><p></p><p>Varje gång jag är ute på en surfresa tycker jag mig skymta samma killar som jag tidigare sett i skate, skid eller surfsammanhang. Så nog är det många som sneglar åt surf under somarhalvåret - men ska man surfa i Sverige är det höst, vinter och vår som är bäst.</p><p></p><p>Detta ska bli kul!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AdamForslund, post: 1157441, member: 84400"] Tack för den komplimangen JakobJ. Backman är en hjälte och jag har hans megahopp från Gränsen som sparade favoriter på youtube. Backmans motsvarighet i surfing måste nog vara Rob Machado som också har en skön stil på brädan. Varje gång jag är ute på en surfresa tycker jag mig skymta samma killar som jag tidigare sett i skate, skid eller surfsammanhang. Så nog är det många som sneglar åt surf under somarhalvåret - men ska man surfa i Sverige är det höst, vinter och vår som är bäst. Detta ska bli kul!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny surfexpert på Freeride
Tillbaka
Topp