Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nyheter i svenska fjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1290329" data-attributes="member: 164657"><p>Blir nästan lite tjatigt men medhåll på detta</p><p></p><p></p><p></p><p>Men det skriver dom ju faktiskt om, Fjällpass Kombi. Men liftkortssamarbeten tycker jag är det i särklass mest positiva och spännande. Inte för egen del men av maknadsskäl med en idag dominerande aktör </p><p></p><p></p><p></p><p>Är det helt låst läge alltså? Jag förstår kommunen helt och hållet. Varför ska kommunen med betydligt mer samhällskritiska utgifter betala överpris för en anläggning som rent tekniskt närmar sig ruckel-status. Wärdshuset är väl i hyffsat skick men i övrigt så ...... Kindbergs attefallare är ju förvisso i bra skick men dom skulle ju inte ens ingå i affären.</p><p></p><p>Förbannat synd när kullen faktiskt erbjuder helt ok åkning. Å andra sidan så verkar ju lokalbefolkningen mer eller mindre övergett Almåsa för flera år sedan så ett stort ansvar vilar ju på dom också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1290329, member: 164657"] Blir nästan lite tjatigt men medhåll på detta Men det skriver dom ju faktiskt om, Fjällpass Kombi. Men liftkortssamarbeten tycker jag är det i särklass mest positiva och spännande. Inte för egen del men av maknadsskäl med en idag dominerande aktör Är det helt låst läge alltså? Jag förstår kommunen helt och hållet. Varför ska kommunen med betydligt mer samhällskritiska utgifter betala överpris för en anläggning som rent tekniskt närmar sig ruckel-status. Wärdshuset är väl i hyffsat skick men i övrigt så ...... Kindbergs attefallare är ju förvisso i bra skick men dom skulle ju inte ens ingå i affären. Förbannat synd när kullen faktiskt erbjuder helt ok åkning. Å andra sidan så verkar ju lokalbefolkningen mer eller mindre övergett Almåsa för flera år sedan så ett stort ansvar vilar ju på dom också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nyheter i svenska fjällen
Tillbaka
Topp