Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nytt skandinaviskt liftkort som gäller i 10 skidorter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1243650" data-attributes="member: 13390"><p>Till viss del är det nog ändå det. Multisäsongskort lockar till att spendera mer på liftkort än man annars gjort tror jag. Iaf har det varit så för mig. De vintrar som jag slått till på ett sådant utan att det uttryckligen varit en säsongarvinter (i mitt fall har det då handlat om Tirol Snowcard och Graubunden Snowpass) så har jag både spenderat mer på liftkort - och åkt mer - än jag gjort andra vintrar.</p><p></p><p>Finns det ett bra deal på ett säsongskort som inkluderar många bra orter inom räckhåll så skulle jag säga att chansen att jag, eller nästan "man", slår till på ett sådant och oftast därmed ökar sina utlägg på liftkort den vintern är klart större än om det inte gör det.</p><p></p><p>Om man säger så här. Sannolikheten att jag skulle köpa ett säsongskort på en enskild Branäsgruppsort är exakt lika med noll. Och precis som alla andra vintrar skulle jag spendera kanske en dag i deras anläggningar. Nån strödag i Branäs typ. Men om det skulle finnas ett liftkort där deras orter ingick + typ ett gäng dalafjäll, lite Lofs- och Funäsdalen och så kanske Kittel, Borga och lite lulllull så är chansen tvärt om väldigt väldigt stor. Och om jag väl hade sässekortet - nog fan skulle jag dra fler dagar i Branäs, åka ner och skava lite Vallåsen osv. De skulle garanterat få in mer cash från mig en sån vinter.</p><p></p><p></p><p>För övrigt hade Norefjell passat bra i sammanhanget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1243650, member: 13390"] Till viss del är det nog ändå det. Multisäsongskort lockar till att spendera mer på liftkort än man annars gjort tror jag. Iaf har det varit så för mig. De vintrar som jag slått till på ett sådant utan att det uttryckligen varit en säsongarvinter (i mitt fall har det då handlat om Tirol Snowcard och Graubunden Snowpass) så har jag både spenderat mer på liftkort - och åkt mer - än jag gjort andra vintrar. Finns det ett bra deal på ett säsongskort som inkluderar många bra orter inom räckhåll så skulle jag säga att chansen att jag, eller nästan "man", slår till på ett sådant och oftast därmed ökar sina utlägg på liftkort den vintern är klart större än om det inte gör det. Om man säger så här. Sannolikheten att jag skulle köpa ett säsongskort på en enskild Branäsgruppsort är exakt lika med noll. Och precis som alla andra vintrar skulle jag spendera kanske en dag i deras anläggningar. Nån strödag i Branäs typ. Men om det skulle finnas ett liftkort där deras orter ingick + typ ett gäng dalafjäll, lite Lofs- och Funäsdalen och så kanske Kittel, Borga och lite lulllull så är chansen tvärt om väldigt väldigt stor. Och om jag väl hade sässekortet - nog fan skulle jag dra fler dagar i Branäs, åka ner och skava lite Vallåsen osv. De skulle garanterat få in mer cash från mig en sån vinter. För övrigt hade Norefjell passat bra i sammanhanget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nytt skandinaviskt liftkort som gäller i 10 skidorter
Tillbaka
Topp