Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Olympiska spel – För vem?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OWester" data-source="post: 1175823" data-attributes="member: 75946"><p>Jag är dålig på att skriva ner mina egna komplicerade funderingar ang. detta. Men jag kan säga att jag inte tycker att det spelar någon roll alls. Bara jag får åka runt i Sverige på olika anläggningar och jibba och ha kul så är jag helnöjd. Sedan kan jag dra in på datan och kolla på diverse edits på cleana åkare som inspirerar mig. Jag behöver inte tänka ett skvatt på OS-kommitén, sponsorer, framtiden för sporten osv. Sporten kommer få mycket mer uppmärksamhet, på ett bra sätt, i mina ögon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OWester, post: 1175823, member: 75946"] Jag är dålig på att skriva ner mina egna komplicerade funderingar ang. detta. Men jag kan säga att jag inte tycker att det spelar någon roll alls. Bara jag får åka runt i Sverige på olika anläggningar och jibba och ha kul så är jag helnöjd. Sedan kan jag dra in på datan och kolla på diverse edits på cleana åkare som inspirerar mig. Jag behöver inte tänka ett skvatt på OS-kommitén, sponsorer, framtiden för sporten osv. Sporten kommer få mycket mer uppmärksamhet, på ett bra sätt, i mina ögon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Olympiska spel – För vem?
Tillbaka
Topp