Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "– Om 7 år ska driften av Sveriges skidanläggningar vara fossilfri"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1206385" data-attributes="member: 77701"><p>[USER=149948]@Nameless[/USER] Kan vi inte, snälla, försöka hålla samtalen till att åtminstone i någon form beröra ursprungsämnet?</p><p></p><p>Jag förstår att det är jobbigt att vara ett rabiat libertarianskt troll på ett forum där merparten av användarna, trots olika politisk hemvist och så vidare, ändå försöker se positivt och konstruktivt på de insatser som faktiskt görs för miljön, och ha en sansad diskussion fast åsikterna kring <strong>hur</strong> saker ska göras och vilka åtgärder som är bäst/mest effektiva går isär.</p><p></p><p>När du på två inlägg lyckas dra iväg samtalet från "var/vilka insatser för att minska fossilberoende/utsläpp kan göra störst nytta", till att handla om att demokrati och politiker är de största ondskorna som jordklotet kan uppbåda, då känner jag att du hamnat lite snett. Självklart har du rätt att tycka vad du vill, men det hör inte till vanligheterna att folk dammar av gamla citat av Margaret Thatcher i just det här hörnet av internet.</p><p>Pröva Flashback eller Reddit istället, jag tror du hittar fler diskussionsvänliga personer inom de ämnena där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1206385, member: 77701"] [USER=149948]@Nameless[/USER] Kan vi inte, snälla, försöka hålla samtalen till att åtminstone i någon form beröra ursprungsämnet? Jag förstår att det är jobbigt att vara ett rabiat libertarianskt troll på ett forum där merparten av användarna, trots olika politisk hemvist och så vidare, ändå försöker se positivt och konstruktivt på de insatser som faktiskt görs för miljön, och ha en sansad diskussion fast åsikterna kring [B]hur[/B] saker ska göras och vilka åtgärder som är bäst/mest effektiva går isär. När du på två inlägg lyckas dra iväg samtalet från "var/vilka insatser för att minska fossilberoende/utsläpp kan göra störst nytta", till att handla om att demokrati och politiker är de största ondskorna som jordklotet kan uppbåda, då känner jag att du hamnat lite snett. Självklart har du rätt att tycka vad du vill, men det hör inte till vanligheterna att folk dammar av gamla citat av Margaret Thatcher i just det här hörnet av internet. Pröva Flashback eller Reddit istället, jag tror du hittar fler diskussionsvänliga personer inom de ämnena där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] "– Om 7 år ska driften av Sveriges skidanläggningar vara fossilfri"
Tillbaka
Topp