Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Osthang i Ramundberget - Sveriges skönaste butik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nybbstrom" data-source="post: 1259726" data-attributes="member: 181857"><p>Var där i vintras och blev tyvärr besviken. Hade tänkt köpa nåt merch för det såg nice ut. Inte ett hej eller någonting när man gick in. Inga priser på något så man fick fråga om allt, irriterande att hela tiden behöva påkalla uppmärksamhet. Som svar fick man priset och en blick som antydde att man var irriterande som brydde sig om pris. Kaxig attityd på ägaren som var där. Verkade ha inställningen att man skulle vara tacksam för att de fanns. Tyvärr mer machoställe snarare än sköna vibes :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nybbstrom, post: 1259726, member: 181857"] Var där i vintras och blev tyvärr besviken. Hade tänkt köpa nåt merch för det såg nice ut. Inte ett hej eller någonting när man gick in. Inga priser på något så man fick fråga om allt, irriterande att hela tiden behöva påkalla uppmärksamhet. Som svar fick man priset och en blick som antydde att man var irriterande som brydde sig om pris. Kaxig attityd på ägaren som var där. Verkade ha inställningen att man skulle vara tacksam för att de fanns. Tyvärr mer machoställe snarare än sköna vibes :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Osthang i Ramundberget - Sveriges skönaste butik?
Tillbaka
Topp