Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] P-O Wikberg pratade lavinappar i SVT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1185061" data-attributes="member: 83225"><p>Äh, nu är ni lite onödigt hårda tycker jag. Man får ha i åtanke att dessa personer möter en herrans massa nya expertområden varje dag och omöjligt kan ha benkoll på allting. Dessutom säger han ju att mobilen kan rädda liv för att experten sen ska kunna säga emot och förklara. Så slutsumman av inslaget blir ju ändå att tittaren fått lära sig att det inte räcker med mobilen. Jag skulle snarare säga att det är bara positivt att de tar upp det här varje år. Tidigare år har de ju bara pratat kläder inför sportlovet...</p><p></p><p>Däremot om man ska vara petig så måste ju Mårten få en liten reprimand för att han låter Tilde dra ABSen utan att ha fäst grenremmen. Utifrån de senaste artiklarna jag har läst har ju just slarv med denna visat sig vara väldigt avgörande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1185061, member: 83225"] Äh, nu är ni lite onödigt hårda tycker jag. Man får ha i åtanke att dessa personer möter en herrans massa nya expertområden varje dag och omöjligt kan ha benkoll på allting. Dessutom säger han ju att mobilen kan rädda liv för att experten sen ska kunna säga emot och förklara. Så slutsumman av inslaget blir ju ändå att tittaren fått lära sig att det inte räcker med mobilen. Jag skulle snarare säga att det är bara positivt att de tar upp det här varje år. Tidigare år har de ju bara pratat kläder inför sportlovet... Däremot om man ska vara petig så måste ju Mårten få en liten reprimand för att han låter Tilde dra ABSen utan att ha fäst grenremmen. Utifrån de senaste artiklarna jag har läst har ju just slarv med denna visat sig vara väldigt avgörande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] P-O Wikberg pratade lavinappar i SVT
Tillbaka
Topp