Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Pjäxor helt utan spännen – dubbel-BOA är här
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SoulRider" data-source="post: 1313337" data-attributes="member: 185650"><p>Jag kör också BOA. Andra säsongen på Atomic Hawx Ultra XTD 130 BOA GW (längsta namnet på en pjäxa någonsin?). Valde BOA mest pga nyhetens behag tror jag. </p><p></p><p>Upplever likt dig [USER=168787]@JEZ-revived[/USER] att boahjulet och vajern ibland krånglar. För mig verkar det vara när det är is/snö, särskilt där vajern går in i hjulet. Det är frustrerande att inte kunna släppa på spänningen över foten som man vill under liftfärd för att slippa tryck och kalla tår. Problemet verkar för min del främst uppstå när det är riktigt kallt och då i kombination av is/snö. </p><p></p><p>Måste faktiskt säga att jag inte är helt såld på BOA, och skulle inte gärna ha det även över benet. Över foten kan jag tycka är en annan sak. Över benet behåller jag gärna spännen. Hade jag köpt nya pjäxor idag hade det nog blivit spännen genomgående tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SoulRider, post: 1313337, member: 185650"] Jag kör också BOA. Andra säsongen på Atomic Hawx Ultra XTD 130 BOA GW (längsta namnet på en pjäxa någonsin?). Valde BOA mest pga nyhetens behag tror jag. Upplever likt dig [USER=168787]@JEZ-revived[/USER] att boahjulet och vajern ibland krånglar. För mig verkar det vara när det är is/snö, särskilt där vajern går in i hjulet. Det är frustrerande att inte kunna släppa på spänningen över foten som man vill under liftfärd för att slippa tryck och kalla tår. Problemet verkar för min del främst uppstå när det är riktigt kallt och då i kombination av is/snö. Måste faktiskt säga att jag inte är helt såld på BOA, och skulle inte gärna ha det även över benet. Över foten kan jag tycka är en annan sak. Över benet behåller jag gärna spännen. Hade jag köpt nya pjäxor idag hade det nog blivit spännen genomgående tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Pjäxor helt utan spännen – dubbel-BOA är här
Tillbaka
Topp