Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Pjäxor helt utan spännen – dubbel-BOA är här
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1316295" data-attributes="member: 144594"><p>Glad att det funkar! Finns det något bättre än att äntligen känna sig bekväm i sina pjäxor?!? Egentligen "enough said" men ändå inte helt övertygad att det var just BOA som gjorde skillnad. Pjäxor är olika på många sätt, och det är ju du inne på också. Men du har iofs testat Speedmachine med och utan BOA... ok.</p><p></p><p>Jag fick en närmast religiös upplevelse första gången jag provade ett par Salomon CS Falcon Pro - den hade en stadig fast liner som sög sig fast runt foten (jag har smala långa fötter...) redan innan jag rört ett enda spänne. Detta var ca år 2003. De gick att åka hyggligt med spännen fladdrande löst (jag glömde spänna ibland) - det var mest kardborrebandet överst som behövdes.</p><p></p><p>Men de positiva omdömena om BOA överväger känns det som.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1316295, member: 144594"] Glad att det funkar! Finns det något bättre än att äntligen känna sig bekväm i sina pjäxor?!? Egentligen "enough said" men ändå inte helt övertygad att det var just BOA som gjorde skillnad. Pjäxor är olika på många sätt, och det är ju du inne på också. Men du har iofs testat Speedmachine med och utan BOA... ok. Jag fick en närmast religiös upplevelse första gången jag provade ett par Salomon CS Falcon Pro - den hade en stadig fast liner som sög sig fast runt foten (jag har smala långa fötter...) redan innan jag rört ett enda spänne. Detta var ca år 2003. De gick att åka hyggligt med spännen fladdrande löst (jag glömde spänna ibland) - det var mest kardborrebandet överst som behövdes. Men de positiva omdömena om BOA överväger känns det som. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Pjäxor helt utan spännen – dubbel-BOA är här
Tillbaka
Topp