Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Plugga skidfilm i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timmm" data-source="post: 1178540" data-attributes="member: 38781"><p>Idioter som kommenterar nedan.</p><p>Jag Gör Allt vad jag kan för att leva på det, även om det betyder massa jobb på bensinmack all "ledig" tid, men det gör inte att jag just nu inte lever min dröm, för det gör jag!</p><p>Det är & kommer alltid vara den kreativa entreprenören i dig som försörjer ditt liv & din själ, inte Fysik B kursen.</p><p></p><p>Visst kanske personen som har den kursen på papper är mest trolig att få jobbet på försäkringskassans telefon eller något annat kontor före mig, om jag skulle söka vill säga.</p><p>MEN jag, tillsammans med de flesta som kommer söka denna linje av rätt anledning, kommer aldrig söka de jobben.</p><p>Jag är helt säker på att ni som ser ner på det här programmet gör det just för att ekonomisk vinning är ert mål i livet, men den delas inte av någon verkligt kreativ person i hela världen.</p><p>För sålänge vi får vara ute & göra det vi vill, i mitt fall filma skidåkning, behöver vi bara ha det vi absolut måste för att överleva rent ekonomiskt, för det är en hel jävla förmögenhet värt att få göra det man vill tillsammans med känslan & vetskapen om att ha tagit sig dit själv, och det skulle jag inte byta mot några pengar i hela världen.</p><p></p><p>Så låt allas värderingar vara olika & ha olika mål med sina liv så ska ni se att de blir bra.</p><p></p><p>Tim / TFJprod.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timmm, post: 1178540, member: 38781"] Idioter som kommenterar nedan. Jag Gör Allt vad jag kan för att leva på det, även om det betyder massa jobb på bensinmack all "ledig" tid, men det gör inte att jag just nu inte lever min dröm, för det gör jag! Det är & kommer alltid vara den kreativa entreprenören i dig som försörjer ditt liv & din själ, inte Fysik B kursen. Visst kanske personen som har den kursen på papper är mest trolig att få jobbet på försäkringskassans telefon eller något annat kontor före mig, om jag skulle söka vill säga. MEN jag, tillsammans med de flesta som kommer söka denna linje av rätt anledning, kommer aldrig söka de jobben. Jag är helt säker på att ni som ser ner på det här programmet gör det just för att ekonomisk vinning är ert mål i livet, men den delas inte av någon verkligt kreativ person i hela världen. För sålänge vi får vara ute & göra det vi vill, i mitt fall filma skidåkning, behöver vi bara ha det vi absolut måste för att överleva rent ekonomiskt, för det är en hel jävla förmögenhet värt att få göra det man vill tillsammans med känslan & vetskapen om att ha tagit sig dit själv, och det skulle jag inte byta mot några pengar i hela världen. Så låt allas värderingar vara olika & ha olika mål med sina liv så ska ni se att de blir bra. Tim / TFJprod. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Plugga skidfilm i Åre
Tillbaka
Topp