Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Plugga skidfilm i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alric" data-source="post: 1178543" data-attributes="member: 34993"><p>Håller helt med "Timmm"</p><p></p><p>Jag anser att det är idiotiskt att läsa något på gymnasiet som man "måste" och inte känner sig motiverad till.</p><p>Att lyckas i livet är inte att tjäna pengar, sorgligt nog är det allt för många som lever i den lögnen. Dock ska man inte glömma bort att pengar är en vital del i sammanhanget. </p><p></p><p>Jag tror att om man brinner för något som kommer man lägga mycket tid på personlig utveckling inom området, med det kommer även god kunskap och skicklighet. Och som inte tidigare nämns, den största förmånen av alla med denna utbildningen är att dem som går den kommer att få träffa likasinnade. Och det i sig kan få oändliga potentialer.</p><p></p><p>-Steve Jobs gick nog inte till jobbet för att tjäna pengar exempelvis, men pengar tjänade han indeed!</p><p></p><p>Vilka kommer vara lärare?</p><p></p><p>Två tummar upp för detta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alric, post: 1178543, member: 34993"] Håller helt med "Timmm" Jag anser att det är idiotiskt att läsa något på gymnasiet som man "måste" och inte känner sig motiverad till. Att lyckas i livet är inte att tjäna pengar, sorgligt nog är det allt för många som lever i den lögnen. Dock ska man inte glömma bort att pengar är en vital del i sammanhanget. Jag tror att om man brinner för något som kommer man lägga mycket tid på personlig utveckling inom området, med det kommer även god kunskap och skicklighet. Och som inte tidigare nämns, den största förmånen av alla med denna utbildningen är att dem som går den kommer att få träffa likasinnade. Och det i sig kan få oändliga potentialer. -Steve Jobs gick nog inte till jobbet för att tjäna pengar exempelvis, men pengar tjänade han indeed! Vilka kommer vara lärare? Två tummar upp för detta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Plugga skidfilm i Åre
Tillbaka
Topp