Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Preview: Nästa säsongs skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 1161283" data-attributes="member: 32948"><p>Oscarius: </p><p>Man kan ju undra om det ligger några konstruktionsskillnader i de nya skidorna kanske? Mjukare? Hårdare? Fetare? Kanske någon modell är modifierad, eller några nya längder tillkommit? Har nån skida fått mer rocker? (Exempelvis hoppas jag på att nordica ska släppa sargen och inse att rockerskidor inte sjunker, utan faktiskt flyter... (Påstående jag hörde från nordicasäljare när jag frågade varför de inte har en skida med tip rocker) )</p><p>Exempelvis kan jag tänka att av alla FullTilts vi såg är där kanske någon ny modell rent modellmässigt och inte färgmässigt? </p><p>Dalbellopjäxorna verkar ha fått sig en uppdatering med, och IlMoron verkar ha fått en lillebror med standardinnersko (min gissning). </p><p>Extrems nysatsning är också intressant, vilka linser kommer till de nya brillorna? Hur lätt är det att byta linser? Good or anus helt enkelt? </p><p></p><p>Sen är det ju inte helt omöjligt att någon här redan har teståkt grejjorna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 1161283, member: 32948"] Oscarius: Man kan ju undra om det ligger några konstruktionsskillnader i de nya skidorna kanske? Mjukare? Hårdare? Fetare? Kanske någon modell är modifierad, eller några nya längder tillkommit? Har nån skida fått mer rocker? (Exempelvis hoppas jag på att nordica ska släppa sargen och inse att rockerskidor inte sjunker, utan faktiskt flyter... (Påstående jag hörde från nordicasäljare när jag frågade varför de inte har en skida med tip rocker) ) Exempelvis kan jag tänka att av alla FullTilts vi såg är där kanske någon ny modell rent modellmässigt och inte färgmässigt? Dalbellopjäxorna verkar ha fått sig en uppdatering med, och IlMoron verkar ha fått en lillebror med standardinnersko (min gissning). Extrems nysatsning är också intressant, vilka linser kommer till de nya brillorna? Hur lätt är det att byta linser? Good or anus helt enkelt? Sen är det ju inte helt omöjligt att någon här redan har teståkt grejjorna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Preview: Nästa säsongs skidor
Tillbaka
Topp