Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Prylnytt från ISPO: Skidställ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johan" data-source="post: 1191137" data-attributes="member: 11"><p>[USER=102969]@pirrson[/USER] Någon kommentar har inte blivit raderad vad jag känner till, kanske att medlemmen själv tagit bort den? Jag tar tacksamt emot feedback på ISPO-rapporteringen och andra artiklar, det är ju oerhört viktig information för sidan så vi ska kan bli bättre och fokusera på vad ni vill läsa. Vad hade du velat läsa mer om? är det några speciella prylar eller rent allmänt att vi inte rapporterat så djupt? tidigare år har vi fotograferat mera och gjort filmer därifrån. Är det något som du vill se återkomma vid nästa mässa? </p><p>Andras tips tas kanske smidigast emot på <a href="mailto:redaktionen@freeride.se">redaktionen@freeride.se</a> om du har något annat du tycker vi borde skriva om. Feedback är bra, så gärna mera feedback från er som läser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johan, post: 1191137, member: 11"] [USER=102969]@pirrson[/USER] Någon kommentar har inte blivit raderad vad jag känner till, kanske att medlemmen själv tagit bort den? Jag tar tacksamt emot feedback på ISPO-rapporteringen och andra artiklar, det är ju oerhört viktig information för sidan så vi ska kan bli bättre och fokusera på vad ni vill läsa. Vad hade du velat läsa mer om? är det några speciella prylar eller rent allmänt att vi inte rapporterat så djupt? tidigare år har vi fotograferat mera och gjort filmer därifrån. Är det något som du vill se återkomma vid nästa mässa? Andras tips tas kanske smidigast emot på [email]redaktionen@freeride.se[/email] om du har något annat du tycker vi borde skriva om. Feedback är bra, så gärna mera feedback från er som läser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Prylnytt från ISPO: Skidställ
Tillbaka
Topp