Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Quiz: Minns du Snowroller? Res tillbaka till 80-talet och testa dig här!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SethP" data-source="post: 1321802" data-attributes="member: 53419"><p>Jag fick 18 av 21 rätt, vilket är bättre än 590 andra personer (81%) som har gjort quizet "<a href="https://www.freeride.se/quiz-sallskapsresan-2-snowroller/?fbclid=IwQ0xDSwLfCb5jbGNrAt8JuWV4dG4DYWVtAjExAAEe4kLGcurPRCybwAl_NhmvnMfkS3HLuW5yPdLEhLFnT-NzpiELj6pqJ-HJsbI_aem_svznSbxX8BSYffF95NBMTA" target="_blank">Quiz: Sällskapsresan 2 Snowroller</a>"</p><p></p><p>Jag svarade förvisso rätt på vad Brännström tyckte att Hedlund har/hade. Men om jag inte minns helt fel så sa han väl också något om "hopplös personlighet"?</p><p></p><p>Edit: Missade stuntmannen, länderna som Möllberg lärde sig att bli skidlärare i och vilket år filmen är ifrån. Well. Nåja. Jag anser det vara godkänt i alla fall. Sett filmen mellan 4 - 6 ggr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SethP, post: 1321802, member: 53419"] Jag fick 18 av 21 rätt, vilket är bättre än 590 andra personer (81%) som har gjort quizet "[URL='https://www.freeride.se/quiz-sallskapsresan-2-snowroller/?fbclid=IwQ0xDSwLfCb5jbGNrAt8JuWV4dG4DYWVtAjExAAEe4kLGcurPRCybwAl_NhmvnMfkS3HLuW5yPdLEhLFnT-NzpiELj6pqJ-HJsbI_aem_svznSbxX8BSYffF95NBMTA']Quiz: Sällskapsresan 2 Snowroller[/URL]" Jag svarade förvisso rätt på vad Brännström tyckte att Hedlund har/hade. Men om jag inte minns helt fel så sa han väl också något om "hopplös personlighet"? Edit: Missade stuntmannen, länderna som Möllberg lärde sig att bli skidlärare i och vilket år filmen är ifrån. Well. Nåja. Jag anser det vara godkänt i alla fall. Sett filmen mellan 4 - 6 ggr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Quiz: Minns du Snowroller? Res tillbaka till 80-talet och testa dig här!
Tillbaka
Topp