Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ramundberget Winter Pride – ny pridefestival i Funäsfjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="czklvgn" data-source="post: 1296906" data-attributes="member: 80793"><p>över tio år sen jag var i ramundberget men ett pride där så blir jag sugen! superfint att dom styr upp. </p><p>när jag var liten hjälmfoting, till hjälmlös snowboardunge till tävlande hjälprydd brädåkare, till telisälskande tönt, till tlt5frälst hälfast alpinist och vidare i livet till stora fjäll så hade(och har) jag mått sjukt bra av att se bögar och flator och transpersoner dundra runt i backarna! att få förebilder som också är "onormala" hade varit super för mig i unga år. "normala" förebilder finns överallt, tills en inser att alla har sina sidor och böjelser och prefferenser i fan allt mellan himmel och jord.</p><p>jag ser det som en inbjudan till mig, och det är jag glad för! känner mig mer inbjuden till ramundberget än jag nånsin gjort i mitt liv, så då blir ju tillochmed marknadsföringspersonerna glada. och att det sen hamnar i en tråd på freeride, som gör att jag får läsa nå fina svar från nån johanstahlberg gör min kväll lite finare, tack johan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czklvgn, post: 1296906, member: 80793"] över tio år sen jag var i ramundberget men ett pride där så blir jag sugen! superfint att dom styr upp. när jag var liten hjälmfoting, till hjälmlös snowboardunge till tävlande hjälprydd brädåkare, till telisälskande tönt, till tlt5frälst hälfast alpinist och vidare i livet till stora fjäll så hade(och har) jag mått sjukt bra av att se bögar och flator och transpersoner dundra runt i backarna! att få förebilder som också är "onormala" hade varit super för mig i unga år. "normala" förebilder finns överallt, tills en inser att alla har sina sidor och böjelser och prefferenser i fan allt mellan himmel och jord. jag ser det som en inbjudan till mig, och det är jag glad för! känner mig mer inbjuden till ramundberget än jag nånsin gjort i mitt liv, så då blir ju tillochmed marknadsföringspersonerna glada. och att det sen hamnar i en tråd på freeride, som gör att jag får läsa nå fina svar från nån johanstahlberg gör min kväll lite finare, tack johan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ramundberget Winter Pride – ny pridefestival i Funäsfjällen
Tillbaka
Topp