Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ramundberget Winter Pride – ny pridefestival i Funäsfjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1297039" data-attributes="member: 136280"><p>Jag har inte hittat något om ålder på barnet, vilket vore intressant att veta. </p><p>”En fas” , hur vet du att det handlar om en fas i livet och inte ett livslångt beslut? Om jag ska gissa så är det en stor mängd homosexuella som fått höra samma sak, ” det är bara en fas”. </p><p>Jag vet för lite om just detta fall för att svara på om det är grund för att ta vårdnaden från föräldrarna. Men det handlar inte endast om att inte vilja kalla barnet för något annat. Det handlar om barnets identitet. </p><p>Hade det endast handlat om ett namnbyte så tycker jag inte det är grund för att ta bort vårdnaden. </p><p></p><p>Jag skulle inte kalla det en besatthet, var länge sen jag såg något om detta i media och som jag förstod det så var det inte så vanligt som en del politiker menade på att det var. </p><p></p><p>Angående indoktrinering, du tror inte föräldrarna är indoktrinerade? Troende katoliker i USA…..</p><p></p><p>Nog om detta, vi får nog helt enkelt enas om att vi ser detta på olika sätt. Vilket för min del är helt ok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1297039, member: 136280"] Jag har inte hittat något om ålder på barnet, vilket vore intressant att veta. ”En fas” , hur vet du att det handlar om en fas i livet och inte ett livslångt beslut? Om jag ska gissa så är det en stor mängd homosexuella som fått höra samma sak, ” det är bara en fas”. Jag vet för lite om just detta fall för att svara på om det är grund för att ta vårdnaden från föräldrarna. Men det handlar inte endast om att inte vilja kalla barnet för något annat. Det handlar om barnets identitet. Hade det endast handlat om ett namnbyte så tycker jag inte det är grund för att ta bort vårdnaden. Jag skulle inte kalla det en besatthet, var länge sen jag såg något om detta i media och som jag förstod det så var det inte så vanligt som en del politiker menade på att det var. Angående indoktrinering, du tror inte föräldrarna är indoktrinerade? Troende katoliker i USA….. Nog om detta, vi får nog helt enkelt enas om att vi ser detta på olika sätt. Vilket för min del är helt ok. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ramundberget Winter Pride – ny pridefestival i Funäsfjällen
Tillbaka
Topp