Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Rebecka Eriksson tvåa i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 1162322" data-attributes="member: 1008"><p>Nä Anton jag skulle inte få för mig att slänga raggare i ett tävlingsåk, då skulle jag lika gärna kunna slänga mig i en flatspin 7 eller nått men det vore totalt meningslöst iom att man förmodligen kraschar och inte får några extrapoäng för trick. Säger bara att det är sjukt löjligt att claima en krasch som att det var en stomp.</p><p></p><p>Johan, so? Vad var din poäng, att jag också har dragit i rygg efter ett dropp? Självklart har jag gjort det, det har alla som håller på med den här sporten gjort. Skillnaden är att jag inte direkt skulle börja hytta med näven i luften efter den landningen, det där var i princip en krasch även om jag höll mig på benen. Skulle bli besviken om den landingen dömdes som något annat än ett misslyckande på en tävling.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 1162322, member: 1008"] Nä Anton jag skulle inte få för mig att slänga raggare i ett tävlingsåk, då skulle jag lika gärna kunna slänga mig i en flatspin 7 eller nått men det vore totalt meningslöst iom att man förmodligen kraschar och inte får några extrapoäng för trick. Säger bara att det är sjukt löjligt att claima en krasch som att det var en stomp. Johan, so? Vad var din poäng, att jag också har dragit i rygg efter ett dropp? Självklart har jag gjort det, det har alla som håller på med den här sporten gjort. Skillnaden är att jag inte direkt skulle börja hytta med näven i luften efter den landningen, det där var i princip en krasch även om jag höll mig på benen. Skulle bli besviken om den landingen dömdes som något annat än ett misslyckande på en tävling. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Rebecka Eriksson tvåa i Chamonix
Tillbaka
Topp