Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Recension: Poorboyz Productions – Tracing Skylines
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 1183681" data-attributes="member: 49616"><p>Måste nog säga att detta är det sämsta PBP gjort någonsin. Känns inte riktigt som att dom haft inspiration eller lust att ens redigera ihop filmen. Det mesta känns platt och tråkigt, gammalt om inte annat. Tråkiga effekter som knappt var coola för 5 år sedan och ett pinsamt försök till humor. Tänker tillbaka på introt till revolver, och sen introt på den här filmen. Har svårt att tro att det är samma produktionsbolag. </p><p></p><p>Håller med artikelförfattarna om att Detroit-delen är den bästa i filmen, med det sagt inte att den var super. Helt klart störd åkning, delvis sjuka spots, men sammansättningen och feelingen faller mig inte i smaken öht...</p><p></p><p>Kanske jag bara hade lite höga krav då jag just bränt av Into The Mind, Partly Cloudy och Mutiny, men tror inte den här rullen hade varit någon topp10 oavsett.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 1183681, member: 49616"] Måste nog säga att detta är det sämsta PBP gjort någonsin. Känns inte riktigt som att dom haft inspiration eller lust att ens redigera ihop filmen. Det mesta känns platt och tråkigt, gammalt om inte annat. Tråkiga effekter som knappt var coola för 5 år sedan och ett pinsamt försök till humor. Tänker tillbaka på introt till revolver, och sen introt på den här filmen. Har svårt att tro att det är samma produktionsbolag. Håller med artikelförfattarna om att Detroit-delen är den bästa i filmen, med det sagt inte att den var super. Helt klart störd åkning, delvis sjuka spots, men sammansättningen och feelingen faller mig inte i smaken öht... Kanske jag bara hade lite höga krav då jag just bränt av Into The Mind, Partly Cloudy och Mutiny, men tror inte den här rullen hade varit någon topp10 oavsett. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Recension: Poorboyz Productions – Tracing Skylines
Tillbaka
Topp