Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Reine pratar domarbedömning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 1178693" data-attributes="member: 36337"><p>I Røldal tror jeg Dennis ble belønnet med bra score mye pga at han hadde null sikt,men fortsatt holdt seg til sin linje og plan om 2 backflips. Han syns selv han kjørte dårlig og trodde ikke på noen bra plassering etter sitt åk. Men jeg vet ikke hvordan dommerne tenkte der.</p><p></p><p>Freeride world tour burde gjøre som AFP Worldtour gjør for jibberne utdanne egene dommere som reiser verden rundt på forskjellie konkurranser og dømmer på samme måte. Det er ikke mange AFP dommere for tiden,men de som er AFP dommere har hatt samme kurs og opplæring og når man møter en ny hoved dommer og nye dommere så er man på ganske samme linje fra første stund. Selvfølgelig har man egene syn på hva man liker av stil osv,men basicen i dømmingen er den samme hos alle AFP utdannede dommere....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 1178693, member: 36337"] I Røldal tror jeg Dennis ble belønnet med bra score mye pga at han hadde null sikt,men fortsatt holdt seg til sin linje og plan om 2 backflips. Han syns selv han kjørte dårlig og trodde ikke på noen bra plassering etter sitt åk. Men jeg vet ikke hvordan dommerne tenkte der. Freeride world tour burde gjøre som AFP Worldtour gjør for jibberne utdanne egene dommere som reiser verden rundt på forskjellie konkurranser og dømmer på samme måte. Det er ikke mange AFP dommere for tiden,men de som er AFP dommere har hatt samme kurs og opplæring og når man møter en ny hoved dommer og nye dommere så er man på ganske samme linje fra første stund. Selvfølgelig har man egene syn på hva man liker av stil osv,men basicen i dømmingen er den samme hos alle AFP utdannede dommere.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Reine pratar domarbedömning
Tillbaka
Topp