Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Resultat undersökning – 43 procent har redan bokat en resa till Alperna i vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1267816" data-attributes="member: 144594"><p>Jag tror för min del att de av oss som redan hade bokat eller bestämt oss överväger bland de 1124 medlemmar som svarat på denna undersökning, så inget vet vad procent-talen här egentligen står för. Undersökningen är väl avsedd dels som en marknadsundersökning, dels för att skapa en positiv anda och att få fler att boka. Inget fel i det iofs.</p><p></p><p>Ett viktigt budskap till turistbyrån att ta med sig hem till departementet är också: Ju fler och jobbigare restriktioner, och ju högre priser, desto färre av oss kommer att åka. För nu blir de flesta av oss dessutom märkbart fattigare än förra säsongen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1267816, member: 144594"] Jag tror för min del att de av oss som redan hade bokat eller bestämt oss överväger bland de 1124 medlemmar som svarat på denna undersökning, så inget vet vad procent-talen här egentligen står för. Undersökningen är väl avsedd dels som en marknadsundersökning, dels för att skapa en positiv anda och att få fler att boka. Inget fel i det iofs. Ett viktigt budskap till turistbyrån att ta med sig hem till departementet är också: Ju fler och jobbigare restriktioner, och ju högre priser, desto färre av oss kommer att åka. För nu blir de flesta av oss dessutom märkbart fattigare än förra säsongen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Resultat undersökning – 43 procent har redan bokat en resa till Alperna i vinter
Tillbaka
Topp