Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Riddle & Bowman vann i pipen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1179464" data-attributes="member: 14475"><p>6e och elfte plats körde ju snyggt!</p><p>Ganska många kändes som ett utvecklat jon olsson pipeåk.</p><p></p><p>Är det detta som belönas (några hade knappt grabar och otroligt slarviga snurrar) vet jag inte ens om jag kommer vara intresserad av att kolla i OS tyvärr =(</p><p>Detta är en pinsam utveckling, det är ju samma sak som 2002, har inget hänt sedan dess?</p><p></p><p>PS. Jag säger inte att vinnaren inte förtjänade att vinna men hälften av åken var ju inte snygga, även om de innehöll mycket tekniska saker. En snurr utan en bra grab borde väl inte vara bättre än en mindre snurr med bra grab? Detta kändes surrealistiskt för mig =(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1179464, member: 14475"] 6e och elfte plats körde ju snyggt! Ganska många kändes som ett utvecklat jon olsson pipeåk. Är det detta som belönas (några hade knappt grabar och otroligt slarviga snurrar) vet jag inte ens om jag kommer vara intresserad av att kolla i OS tyvärr =( Detta är en pinsam utveckling, det är ju samma sak som 2002, har inget hänt sedan dess? PS. Jag säger inte att vinnaren inte förtjänade att vinna men hälften av åken var ju inte snygga, även om de innehöll mycket tekniska saker. En snurr utan en bra grab borde väl inte vara bättre än en mindre snurr med bra grab? Detta kändes surrealistiskt för mig =( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Riddle & Bowman vann i pipen
Tillbaka
Topp