Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ride The Cow 2024 – en stor folkfest
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 1301436" data-attributes="member: 13851"><p>Då man i år valt att förlägga åket på ostsidan av kobåset hade det ju varit möjligt att få en del publik. Då jag var på plats och blev upplyst av en pistör att det dragits ett skoterspår från Kungs ner till startområdet och en bra åskådarplats (med kikare) var på motsatt bergsida begav jag mej dit. Men allt var så attans segt, lång tid mellan de startande gjorde det hela ur åskådarsynpunkt till en sömnig tillställning. Det fåtal som var på plats gav snart upp.</p><p>Skall det ur åskådarnas perspektiv bli någon fart på tillställningen måste det ske en förändring från arrangören. Annars blir det en tillställning endast för de närmast sörjande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 1301436, member: 13851"] Då man i år valt att förlägga åket på ostsidan av kobåset hade det ju varit möjligt att få en del publik. Då jag var på plats och blev upplyst av en pistör att det dragits ett skoterspår från Kungs ner till startområdet och en bra åskådarplats (med kikare) var på motsatt bergsida begav jag mej dit. Men allt var så attans segt, lång tid mellan de startande gjorde det hela ur åskådarsynpunkt till en sömnig tillställning. Det fåtal som var på plats gav snart upp. Skall det ur åskådarnas perspektiv bli någon fart på tillställningen måste det ske en förändring från arrangören. Annars blir det en tillställning endast för de närmast sörjande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ride The Cow 2024 – en stor folkfest
Tillbaka
Topp