Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Riksgränsen öppnar med mycket snö
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasB" data-source="post: 1162448" data-attributes="member: 67499"><p>Jag kom hem därifrån i söndags och det var helt underbart. Veckan inleddes med hård blåst och snö. På onsdagen tvingades de hålla stängt pga för hård vind på fjället. Torsdagen var hyfsad med en hel del snö.</p><p></p><p>På fredagen lyckades vi komma först upp till toppen och få ett helt orört åk med underbar lössnö. Visst... det var inte direkt brant där vi åkte och det var inga metrar med lössnö, men det passade även flickvännen som inte åkte offpist tidigare. Räknar med att lägga upp lite bilder från den dan.</p><p></p><p>Lägenheten vi bodde i var riktigt bra. Den kändes fräsh och genomtänkt. Var skönt att kunna leva nice och ändå äta billigt.</p><p></p><p>Jag vill även slå ett slag för helkroppsmassagen i SPA avdelningen. Däremot var bubbelpoolen för liten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasB, post: 1162448, member: 67499"] Jag kom hem därifrån i söndags och det var helt underbart. Veckan inleddes med hård blåst och snö. På onsdagen tvingades de hålla stängt pga för hård vind på fjället. Torsdagen var hyfsad med en hel del snö. På fredagen lyckades vi komma först upp till toppen och få ett helt orört åk med underbar lössnö. Visst... det var inte direkt brant där vi åkte och det var inga metrar med lössnö, men det passade även flickvännen som inte åkte offpist tidigare. Räknar med att lägga upp lite bilder från den dan. Lägenheten vi bodde i var riktigt bra. Den kändes fräsh och genomtänkt. Var skönt att kunna leva nice och ändå äta billigt. Jag vill även slå ett slag för helkroppsmassagen i SPA avdelningen. Däremot var bubbelpoolen för liten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Riksgränsen öppnar med mycket snö
Tillbaka
Topp