Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Roadtrip med elbil? Vi åker till Solheisen och möter Kaj Zackrisson
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1329377" data-attributes="member: 146777"><p>Snabb laddning borde väl ändå vara viktigare än några km mer teoretisk räckvid? Iaf så länge man ändå inte klarar hela sträckan utan laddning. </p><p>Frågan är hur snabb är snabb nog? Laddar man 30 mil på max 15 min borde det väl vara mer än ok? Känns som att iaf vi stannar minst efter 30 mil de få gånger vi kör runt med bil, även om vi inte tankar var 30 mil. Stoppen blir väl minst 10 min hur man än gör, om 4 pers ska gå på toa...</p><p></p><p>Men vi har inte kört elbil med familjen. Bara med brorsan eller helt själv med hyrbil. Så begränsat med erfarenhet, därav frågorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1329377, member: 146777"] Snabb laddning borde väl ändå vara viktigare än några km mer teoretisk räckvid? Iaf så länge man ändå inte klarar hela sträckan utan laddning. Frågan är hur snabb är snabb nog? Laddar man 30 mil på max 15 min borde det väl vara mer än ok? Känns som att iaf vi stannar minst efter 30 mil de få gånger vi kör runt med bil, även om vi inte tankar var 30 mil. Stoppen blir väl minst 10 min hur man än gör, om 4 pers ska gå på toa... Men vi har inte kört elbil med familjen. Bara med brorsan eller helt själv med hyrbil. Så begränsat med erfarenhet, därav frågorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Roadtrip med elbil? Vi åker till Solheisen och möter Kaj Zackrisson
Tillbaka
Topp