Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Roadtrip med elbil? Vi åker till Solheisen och möter Kaj Zackrisson
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1329379" data-attributes="member: 146777"><p>När det kommer till europeiska bilar så tycker jag att fransoserna gör mycket rätt just nu. Iaf i mina ögon och mina behov. De gick ifrån urstarka motorer som ingen egentligen behöver. De rikta in sig på lite mer enkla bilar till lite mer realistiska priser och en bra räckvidd på det. Bilar som peugeot e5008, Renault scenic etech eller megane etech borde vara intressant för många familjer. Har dock ingen koll på var komponenterna och batterierna kommer ifrån.</p><p>Eller en begagnad enyaq, som jag faktiskt kunde tänka mig, om man nu ska ha bil för de 300-400 mil vi kör per år.</p><p>Kinesiska bilar faller nog helt bort för mig iaf...</p><p></p><p>Edit: och konstigt nog finns det fortfarande bilar utan lucka i baksätet för att lasta skidor! Helt obegripligt. Eller vissa har såpass små att man kanske få in ett par. Fransoserna har oftast tre delat baksäte- suveränt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1329379, member: 146777"] När det kommer till europeiska bilar så tycker jag att fransoserna gör mycket rätt just nu. Iaf i mina ögon och mina behov. De gick ifrån urstarka motorer som ingen egentligen behöver. De rikta in sig på lite mer enkla bilar till lite mer realistiska priser och en bra räckvidd på det. Bilar som peugeot e5008, Renault scenic etech eller megane etech borde vara intressant för många familjer. Har dock ingen koll på var komponenterna och batterierna kommer ifrån. Eller en begagnad enyaq, som jag faktiskt kunde tänka mig, om man nu ska ha bil för de 300-400 mil vi kör per år. Kinesiska bilar faller nog helt bort för mig iaf... Edit: och konstigt nog finns det fortfarande bilar utan lucka i baksätet för att lasta skidor! Helt obegripligt. Eller vissa har såpass små att man kanske få in ett par. Fransoserna har oftast tre delat baksäte- suveränt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Roadtrip med elbil? Vi åker till Solheisen och möter Kaj Zackrisson
Tillbaka
Topp