Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] RYKTE: MARKER SLÄPPER Duke PT (inte "RESET") en UTMANARE TILL SHIFT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1194869" data-attributes="member: 145112"><p>Tvivlar på att du behöver uppdatera bindningen, körde förra säsongen på Deacon84 (grattis förövrigt till ett bra köp) och trots att jag väger runt 100kg så har jag sällan bindningen skruvad över 9-10, har aldrig under mina snart 20år i Åre varit med om tjuvlösning om bindningen är rätt inställd. De gånger de inte varit det har dock gjort ont.</p><p></p><p>Har du pjäxor som hängt med ett tag, så kan det vara lönt att kolla hur slitna de är, framförallt i fram på pjäxan, eller om du har relativt små fötter i förhållade till övrig kropp, då är det värt att skruva upp fjädern, men annars så är det bara köra på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1194869, member: 145112"] Tvivlar på att du behöver uppdatera bindningen, körde förra säsongen på Deacon84 (grattis förövrigt till ett bra köp) och trots att jag väger runt 100kg så har jag sällan bindningen skruvad över 9-10, har aldrig under mina snart 20år i Åre varit med om tjuvlösning om bindningen är rätt inställd. De gånger de inte varit det har dock gjort ont. Har du pjäxor som hängt med ett tag, så kan det vara lönt att kolla hur slitna de är, framförallt i fram på pjäxan, eller om du har relativt små fötter i förhållade till övrig kropp, då är det värt att skruva upp fjädern, men annars så är det bara köra på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] RYKTE: MARKER SLÄPPER Duke PT (inte "RESET") en UTMANARE TILL SHIFT
Tillbaka
Topp